top of page

ZNAJDŹ NAS NA FACEBOOKU

FOLLOW ME:

  • Facebook Lila ALkionel

Urocze wizytówki

W ostatnim czasie pochłonął mnie projekt wizytówki hodowli. Spotkałam się na ubiegłej wystawie z sytuacją, gdzie poproszono mnie o dane kontaktowe. Ja nie posiadałam żadnej kartki, ani długopisu, jak i pytający mnie Pan. Podyktowałam więc nazwę hodowli, która dopiero po którymś razie została poprawnie napisana. Tak, wiem :). Nazwa nie jest łatwa i może przysporzyć sporo trudu, gdy słyszy się ją po raz pierwszy. Uznałam, że koniec z tym! Nie chcę, by sytuacja powtórzyła się jeszcze raz. Na kolejnej wystawie, w której będziemy uczestniczyć już będziemy posiadać takie oto urocze wizytówki :). Każdy zainteresowany naszymi świneczkami, będzie mógł wejść w jej posiadanie.

Projekt wyszedł właśnie taki, jaki miałam w głowie. A jak Wam się podoba? :)


OSTATNIE POSTY: 

SEARCH BY TAGS: 

Nie ma jeszcze tagów.
bottom of page